Direktlänk till inlägg 1 december 2015

God morgon!1 december

Av Åsa - 1 december 2015 08:01

God morgon och välkommen December!Nu börjar de räknas ner till Julafton. Barnens högtid Julen. Den där magiska känslan som alla barn har var tar den vägen? Nuförtiden så har jag bara myskänsla inför jul inte den där spänningen:)

I söndag så var det 1a advent. Vi tände det första ljuset. Bakade lite scones till frukost. Hur firar ni #advent?detta år hade JAG helt glömt bort advents paket.men kidsen saknade inte det så hoppar nog över den biten i År. Vi fick hälsa på hur Helgmottagningen då Jennifer fått Öron inflammation,där efter åkte vi till min brors Vernissage där vi fick kolla på det de hade tillverkat i skolan. Sen lämnades flickorna hos sin Pappa där de spelade bingolotto. Vi har även firat Mosters goa 3 åring.

Igår var det måndag och jag skulle åka till Simrishamn för att väga och mäta mig en sista gång där. Så nu är det Vårdcentralen som kommer att sköta min vikt hädan efter. Vikten har varit stabil ett bra tag 66 kg fram tills #Msen kom när jag låg inne på sjukhuset vägde jag 64 kg o nu 68. Men vet varför jag gått upp Jag är inte lika aktiv som innan så ser inte något hinder i att när jag väl börjar jobba så försvinner sjukskrivning kilona igen :). Har ett mål o det är.att komma ner till 64 igen. Hälsade på Lisa o hennes familj igår med. Mor hon följde med mig då jag inte är.helt hundra på att köra så långt ändå länge.

Idag blir de besök hos tandläkaren då 2 tänder bråkar med mig. Dessa tänder kommer kosta mycket. Deprissionen jag hade innan och även de genetiska gör att mina tänder inte är så bra.

Tända ljus är.en mysfaktor för mig

Denna låda var en av de sakerna som min bror visade upp. Jag har även ett sido bord här hemma som han har gjort och de e så fint

#tv4 #nyhetsmorgon förgyller min Morgon. Känslan att kolla på nyhetsmorgon doften av nybryggt kaffe och tända ljus det är en speciell känsla som ej går att beskriva den måste upplevas:)

Önskar er alla en fin 1 advent och njut av era nära och kära.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards