Direktlänk till inlägg 14 maj 2018

Måndag och ny vecka framför oss. Inlägget blev rörigt och invecklat. lätt att missförstå det. men de måste ut. ;P

Av Åsa - 14 maj 2018 09:29


God Morgon Snyggingar!    

Idag ska jag på ett möte i efm hoppas innerligen att det har kommit fram mer info om hur vi ska gå till väga :) Jag ser med positivitet framemot Detta möte:) så Håll tummarna nu, Annars har vi inte så mycket planerat .. Jag vill  saker men känner inte att jag orkar tjata eller vara den som ska göra allt för att det ska hända. Ligger i soffan just nu och lyssnar på #rixfm och funderar...https://www.ilikeradio.se/rixfm/ De hade morgonens fråga vad får dig till att gråta.Någon hade att de grät när de tänkte på bebisar, någon grät när de hörde Rogers kärleksförklaring till sin mamma. Då kom tanken till mig vad gråter du över Åsa... Hmm jag kan inte gråta för ngt speciellt. den ända gången jag gråter är nog när jag blir riktigt sårad... Jag har svårt att våga visa känslor över lag för stunden. Alla känslor som visas tolkas alltid så fel och de blir bara kattskit av de hela. De snackas om den där mänskliga hamster hjulet. att varje människa lever i ett hamsterhjul o har svårt att ta sig ur den. Mitt hamster hjul trodde jag att jag hade kommit ur men ser jag tillbax så snurrar de på lika fort som alltid. det är bara pjäserna i mitt shackbräde som bytas ut. Som alla andra har jag mina drömmar mina förhoppningar och önskningar. En dag kan jag kanske oxå få lite lycka på min sida och få mina drömmar uppfylda.   

Jag har granskat mig själv väldigt mycket den senaste tiden. För ett tag sen hamnade jag i en bitter period som jag inte märkte av men den lyckades jag komma ur. Jag tänker hela tiden på varför jag är så översocial som jag är och varför jag hela tiden vill få respons i från andra människor. Är det min osäkerhet som gör att jag hela tiden vill att andra ska höra av sig till mig och att de ska berätta vad jag betyder och vad de tycker om mig? Hade diskution med en mycket när vän förra veckan om de där med att vilja va ensam i perioder,  att det är nog ganska normalt att ibland bara vilja vara själv o när jag tänker så är jag helt tvärt om. Jag mår som sämst när jag är ensam. men jag kan samtidigt inte umgås med vem som helst för att fylla ut den där ensamhetskänslan.De finns bara en handfull som kan  få mig att inte känna mig ensam. Men varför är det egentligen så att jag känner mig sviken och övergiven om inte de hör av sig till mig och umgås med mig?(vilket de gör men i mitt huvud vill jag höra ifrån dem oftare än de redan gör) Varför tror jag hela tiden att jag gjort ngt fel om jag inte hör ngt i från dem? Vf känner jag mig oviktig om det är så att de inte skulle ge mig den responsen som jag vill ha och tex inte svara på ett meddelande. Är jag verkligen mindre intressant/ rolig bara för det? Innerst inne vet jag nog svaren på alla mina frågor men ändå så gör de mig så osäker på mina val här i livet. När jag gick på KBT i vintras så bad han mig tänka tanken hela vägen ut och tänka vad är det värsta som kan hända. Ja Åsa vad är det värsta som kan hända just i detta perspektiv? JO att du står där helt ensam det är vad jag har kommit fram till... Om jag inte hör av mig som jag gör kommer ngn höra av sig till mig isåfall? Är det jag som kämpar för att hålla relationer levandes? Felet ligger kanske hos mig att jag överanalyserar det. kan de va så ? men tänk om jag inte hör ngt i från de jag vill höra i från tex. Vad är det som gör att jag inte kan bli prioriterad?Men egentligen varför gör de ont om jag inte hört ngt ifrån dem på en dag?  Jag vet patetiskt eller hur! mår sjukt dåligt om jag inte hör ngt i från min handfull under dagen, och då tar jag så klart kontakten istället för jag saknar dem.

Nu lyser solen allt för mycket och kallar på mig för att jag ska kunna motstå den:) så nu blir det ut i trädgården en stund och njuta av vädret. Kan inte säga för många gånger att jag Älskar värmen från solen lika mycket som jag Älskar min handfull med bästa vännerna som finns. Utan er är jag ingenting. utan er slutar min värld att gunga. Ni gör mig hel.

Puss och kram   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards