Direktlänk till inlägg 22 maj 2018

Grymt imponerad

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46

God Fm !  


Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist heter Musicalen som hon ska va med i ska bli mysigt att få se resultatet av deras slitande.Då det är så pass intensivt mellan tiderna så ska hon passa på att cykla så nu är cykeln pumpad och fixad så hon kan börja använda den igen.Jag måste ta mig ut till far oxå och hämta Loppans cykel. får se om jag hinner det idag eller får vänta tills på torsdag. I morgon lär de inte hinnas för då e de dax för medicin igen, Som sköterskan sa sist jag var där. Jisses vad tiden går. 4 veckor bara springer i väg. Det känns som om det var förra veckan ja va där och fick på fyllning. Men kan säga denna gången är den hjärtlig välkommen. Skov känslornan e här och de e inget jag oroar mig för då det är precis lagom till påfyllning man får dem. Visa månader kommer de inte alls o de så skönt. Men denna månad är de här känslan av svullen tunga, myrorna som försöker krypa ur skinnet på mig och svagheten i höger sidag. Jag visar inte det för jag tycker inte det är ngt märkvärdigt då det är så det är och det är inget nytt. Men kan kännas obehag när man känner att benet sover ( ni vet så som det känns när man suttit konstigt eller gjort ngt så de e stickningar i benent innan det vaknar) Nog snackat om det. Fick mail i går från Jennifer skola där de säger att de ska få leverans av kakorna nästa måndag eller tisdag. Den som sålt flest kakor var då Jennifer hahaha e vi kakmonster :) i hennes omgivning eller vad? grymt jobbat alla som var med och sponsrade Jennifers klass. Det kan bli en bra klassresa om vi fortsätter på detta sätt ända fram till 9an

                                   


Sitter i bland och fundrar på framtiden vad som händer och vad som gör att man väljer de vägar man gör. Ingen kan ge en ett svar  och man får ta de som det kommer.Då JAG valde i Vintras att avsluta min Anställning så är jag för stunden Arbetslös och har varit på möte med AF där vi ska se om vi kan hitta ett mer adminitrativ arbete. Där de kanske finns chanser att jobba med Inventering, beställningar och de där sakerna som jag verkligen brinner för. Har min vision om vad jag skulle vilja göra, har vidarbefodrat det till handläggaren som skall undersöka var det skulle kunna finnas ett sådan ställe där man till en början kan börja testa på det för att sen utvecka det till en anställning med hjälp i från dem.


Jag måste berömma mina älskade flickor. Vi kan va osams och ha olika åsikter och det betyder att de är starka individer. Något som jag har arbetat med sen de var små, Alla 3 har haft sina prövningar både oss i mellan, skolan och även omgivnigen vilket gör att vi står starka tsm i en gemesam trupp. Att de kämpar som bara den för att nå sina mål även de kan ha för höga förväntingar på sig själva. Louise börjar på Kunskapsskolan till hösten och de tror jag är kanon för henne oxå. Jennifer har vuxit i sin utbilning och som människa genom att börja där.  

Nä folket nu kan jag inte sitta kvar här inne och skriva ner mina tankar. Solen skriker efter mig  


Ha det gött och ta hand om er glöm aldrig de finns bara en av er och ni är världefulla precis som ni är. 

Glöm aldrig bort Riktiga vänner växer inte på träd så vårda dem väl   


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Av Åsa - 15 maj 2018 11:37

           

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards