Direktlänk till inlägg 15 maj 2018

Tisdag och ännu en solig dag. Träsktroll,kärlek vänskap.

Av Åsa - 15 maj 2018 09:52

  God Fm snyggingar!          

 

 

 

 

 

Sitter och kollar just nu runt på bra alternativ till hur vi ska resa nästa år när Jennifer fyller 15. Hon vill så gärna åka till Paris och jag är inte svår när de gäller Paris. har drömt om att åka dit väldigt länge. Vad är ett måste när man kommer dit?Vi har #Eiffeltornet #triumpbågen och sen sitta på ett cafe och mysa. Vi funderar på en 4 dagars resa att det hade varit perfekt att göra.Kanske på sommaren eller ska man ta det närmare hösten ?   

Igår när jag var på mötet så fick jag en vision om hur jag skulle vilja ha det.Jag skulle vilja ha ett Administrations arbete där man enbart håller på med Bokföring,beställning och andra administativa arbete där man kan ta med sig sakerna hem när orken börjar tryta tex. jobba fm borta för att sen på efm ta hem arbetet så när man har vilat 2h kan man va fit fore fight igen.Eller när man är i ett skov kunna välja att ligga kvar i sängen och plocka fram datorn och jobba hemmifrån. Så underbart det hade varit. Så det ska bli mitt nästa del mål att leta och se om ett sådan arbete skulle kunna passa mig. Jag har pratat om den där träsktrollsdjungeln   förr och det verkar inte vara så bra alltid eller är det så att jag väljer fel diamanter att utforska. Har träffat några men de klickar liksom inte så som jag vill. 

Jag vill hitta den där diamanten som får mig att känna mig som the queen jag är på alla nivåer,  att de ska funka mellan mig och diamanten samtidigt så vill jag att Tjejerna ska kunna respektera och tycka om han oxå. Det är väldigt viktigt för mig att Kidsen trivs. Där kommer mina ofantliga krav in igen.Så nu har jag bestämt mig att lägga träsktrollen på hyllan ett tag. Vill diamanterna hitta mig så hittar de mig annars så får de va så. mega trött på alla träsktroll om visats sig. kan säga man blir mörkrädd för folket där ute vad är det för fel på Människor? Hur tänker de. Kanske dax att de kryper tbx under den där stenen de kom ifrån. Detta är bisart! Eller är det jag som har för stora förhoppningar och förväntningar om hur jag vill ha det? Humm!!!! Tillhör mitt hjärta ngn annan ändå?Någon som står mig nära men på ett annat plan?Där alla de där småsakerna klickar,kemin funkar och där vi har roligt tsm och även kan ha olika åsikter.Där tjejerna kan vara sig själva och ändå tycka det är kul och givande.Där jag trivs i sällskapet. Nej Åsa sluta tänka de tankarna. Den vänskapen som vi har är guld värld och den vill jag inte förlora thats is!!!

På Lördag är det Törringes stora kväll funderar på om man ska dra dit och ha roligt en kväll. Sist vi var där hade vi sjukt roligt och den kvällen gör jag gärna om igen. Ska bara våga släppa loss den där gubben i lådan lite oftare som the girls säger.My girls wow säger jag bara de är de bästa tjejerna som finns och är evigt tacksam att ni står vid min sida i vått och torrt.Men skärpning Åsa vad Sentimental du ska va nu då. Haha.... nä om man skulle ta och göra ngt för att få denna dagen till att gå om ngn timme kommer Loppan hem och sen dycker Jennifer upp oxå om några timmar när hennes Idrottsdag är klar.Ikväll är det Loppan som ska ha teater träning. Ibland kan jag fundera på hur är era liv. Hur ser era vardagar/ helger ut? Är det så när man har familj / förhållande så är det dem man umgås med?När har man tid till sina vänner när man har familj? hur prioriterar man? Är det svensson livet de där att man inte har tid att umgås och så på samma sätt. Jag fattar att man har mycket att göra men har man inte tex 1h övers eller bara 5 min för ett sms? Oj känner att det var länge sen jag var inne i ett fast förhållande så har glömt bort hur svenssson familjen prioriterar och funderar.   

Ha en fantastisk dag och va rädda om er. Glöm inte bort era vänner och familjer. 

puss och kram vi ses på stan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards