Alla inlägg den 20 november 2015

Av Åsa - 20 november 2015 09:11

Idag känner jag mig helt okej! Idag e de fredag där ska de mysa på Vellinge blomman med töserna Mor och Kalle. Blir även lite fika på stan?i Efm. #Msen är på min sida idag. Känner mig helt okej i kroppen inte så trött som jag brukar och inga #Skov känslor än i kroppen !Me like!. Ikväll ska bilen få Vinterdojorna på sig så kan de köras i vinter med !;).

Doften av nybryggt kaffe på Morgonen är obeskrivbar.Doften får mig att känna mig lycklig o trygg i mitt liv.

Tog en fika stund med Jennifer i går så mysigt en moccalate till mig #frapino till Jennifer på #espressohouse och så delade vi på en kladdig God kaka :)

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards