Direktlänk till inlägg 12 november 2015

3e gången gillt

Av Åsa - 12 november 2015 18:24

Tredje gången gillt? Har försökt skriva ett inlägg nu 3 gånger o de försvann. De e nog meningen med att jag inte skulle lägga upp det. Så de jag skrev försvann från mitt minne kanske de kommer upp igen eller så var de meningen att jag skulle skriva om det o sen inte lägga upp de vem vet. Har iallafall pratat med min Ms sköterska så hon ska kolla om de finns ngn annan medicin som kan få bort min huvudvärk. Har haft den sen jag kom hem från sjukhuset o jag vill inte säga migrän utan mer spännings huvudvärk tänk dig att du har bumoll inne i huvudet som ligger o trycker. Kan känna typ stickningar /domnings tecken. Om jag får vara min läkare för en sek så tror jag att det är huvudvärken som gör att jag inte har orken. Att bomullen I huvudet trycker på. Ja de e kanske inflammationen Msen sen e så pass stor att den över tar utrymmet. Mitt inbördeskrig e kanske inbillning med bomulls känslan eller så e de verkligen så. Likaså lite skrämmande att jag e snöig i huvudet flummig lullig i huvudet. Mitt eget lilla rus Msen. Eller e de ngt annat. Inbillning? Det jag har funderat på är hur kan jag vara så lugn. Är det så att jag har inte tillåtit Msen komma in på mig i hjärtat att mitt förflutna har gjort en så hård mur runt mina känslor att jag ej kan inse att jag är sjuk? För detta år för overklig för mig att jag e så lugn i det hela. Eller förnekar jag mitt inre att de e verklighet. Hmm..kluven blir jag. Men ska jag må så här av Msen så har jag hellre detta än Deprition för det var ett rent helvete. Med självmordstankar o allt den perioden i mitt liv försöker jag radera ur mitt minne.
Nu är jag lycklig mår så bra jag kan o har världens finaste barn o vänner. Bara mannen i mitt liv som saknas. Och mitt delmål här i livet är runt hörnet. Ååå längtar så tills det är verklighet. Nä ju ska jag kolla på tv o njuta av denna fina höstkväll.

Loppan stod för maten idag blev bra. Dock gillade Jennifer inte mitt upplägg?

kursiv textJennifer fick stanna hemma från skolan idag o ta en vilo dag hennes mage bråkade med henne igår för hennes Mamma inte tänkte sig för ricotton var inte lactosfri.

Denna fina grupp fick jag av Lone den ger mig styrka o motivation att en dag kommer jag få mitt delmål inom jobb. PRECIS som buketten jag fick av jobb gav mig styrka att veta att jag klarar mig igenom detta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards