Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

godkväll!

Av Åsa - 2 maj 2013 21:15

sitter här isoffan nerbäddad under täcket och små kollar på revanche.

 kollade precis på tonårsbossen och tänkte omg!!! undra om mina barn blir så när de är tonåringar..

hoppas verkligen inte det...

satt samtidigt och funderade över min budget måste verkligen se över den igen.

vill hitta ett program som hjälper en med budget hanteringen så kan man ha lite mer koll än vad jag redan har ... ngn stanns borde de finnas lite gran som jag kan spara eller ligger jag verkligen +-0 varje månad..aja det är bara mitt huvudbry ...

 

satt innan i kväll och undrade hur löser ni allihopa det med allt i hemmet har ni verkligen tipp topp varje sekund o hur hinner ni med att tvätta alltid eller har alla en hemlighet?

själv hinner jag knappt med att tvätta mer än i gång i veckan och de kan ju bero på att jag bor i lägenhet och delar på tvättstugan..samt känns som om man springer med dammsugaren alltid...  kan tänka mig att man kanske hinner om man bor i hus och så men då måste de ju kosta ganska så mycket om man tvättar varje dag osv.

Och hur gör ni när ni e sjuka?? vem tar hand om barnen när du e sjuk?

låg som dödast nu över valborg och orkade verkligen inte röra mig ur soffan över huvudtaget under hela tisdagen och onsdagen.

Som tur vaar så tog far flickorna hela onsdagen så jag kunde vila ut... men tisdagen blev de inte mycket gjort här hemma....det är kanske så när man e ensamstående eller? man måste göra saker som två gör i vanliga fall.? 

Aja. fick iallafall rett ut en av jennifer och louise utbrott i dag... nu får vi om det går att fixa eller inte... har så mycket inom mig inom den biten men den håller jag dääär inne för det blir lugnast så. 

annars så lever livet som vanligt med sitt stilje här. och lär nog förbli så med...usch ms negativ känner jag mig som idag... men de kan kanske beror på isoleringen för tillfället... måtte jag vara smittfri från halsfluessen innan lördag  och att jag har ork till att åka till gärdsnäs.....

 

ha en fin torsdags kväll sj ska jag fortsätta kolla på tv och sen sova... hoppas på att må bättre i morgon och att ngt får mig att tänka lite mer possitivt;D jag är som sagt var lätt att få glad igen så alla sätt är tillåtna:P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards