Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Godkväll ! Det du inte vet har du inget ont av!

Av Åsa - 9 april 2013 21:44

Gokväll mina vänner! Idag har varit en slappe dag samtidigt som jag tvättat( ups glömt sista maskinen i torktumlaren) men aja den kan ligga där tills i morgon helt ok. Min hyresvärd ringde innan idag bara för att kolla att allt var lungt o att jag trivdes samt att han skulle ha visning på en av lägenheterna men tyvärr jobbar jag hela dagen så min blev de inte. Var på vv idag blev bara vägning -0.3 helt okej men nästa vecka tror jag på stormsteg. Då e allt över känner mig bättre redan nu även jag e mitt uppe i allt. Men hittade min ork till att gå/ springa till jobb o hem igen medan tjejerna cyklade. From idag e de totalt fokos! Taggad till max om en månad skall jag springa/ jogga utan att gå 5 km tror ni jag klarar det? Aja vi får se. Idag har jennifer haft kompisar över åå så orättvisst känner loppan då hon vill leka med ngn kompis hon med men de e lite svårt då hennes kompisar bor längre bort. Snart fyller hon med år o hon har barat önskat sig en sak en gitarr! Hmmm jaha och av alla andra då? Vet inte säger hon. Så vi får spåna lite till.

Satt o pratade vid matbordet efter vår motionsrunda :
J.- mamma vet du jag skulle vilja... Nä va inget
M.- jo berätta
J-. Jo jag skulle vilja bo på en gård med egen häst tsm med er bara jag får gå kvar på ljungrenska
M-. Ja men det kommer du alltid att få
J-. Nä
M-. Jo för jag vill inte flytta från trelleborgs kommun
J-. :( men då kan de inte bli landet.
M-. Jo landet tillhör kommunen
L-. Det vill inte jag för detta rummet e sååå fint
M-. Men du hade fått ett lika fint rum vart vi än had flyttat
J-. Ja o tänk louise egna hästar
M-. Ja två hästar hade vi kunnat ha
J-. Nä 3 hästar
L-. O en ko o en gris o en hund. O tre hönor så vi kan få lika goa ägg som eva
J-. Nä fyra hönor

Haha vi ligger inne med samma dröm alla tre. Men ack vilken fin dröm. Men de. Lär bara förbli en dröm

Nä nu ska jag o min värkande mage gå och sova. Underbart att va kvinna ibland eller inte

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards