Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Alla<3 Dag

Av Åsa - 14 februari 2013 09:00

God för middag mina fina! 


Idag är det alla

Aja idag så är det äntligen dax för lite arbete klättrar på väggarna när jag går hemma mycket skönare att jobba. Loppan sitter i badet och skall snart upp( skrek precis att hon ville upp ) får väl ta henne .... ''


Just de de har jag inte berättat för er Denna Madam klarade Truck utbildningen så nu får jag lov att köra truck:)


Fick prata med VC idag.. är så sjukt trött på att ränna p dass hela tiden. har gjort det nu så länge jag bara kan minnas med de senaste 14 dagarna har varit värre. Så nu skulle hon prata med en diatist och åter komma nu jävlar i det ska vi få rättsida på min kropp...


Snart dax att lämna loppan hos tina sen ska jag till tandläkaren med Jennifer och jobba. 


Det värmer i ens hjärta att se att 23 personer läser min blogg.. 


Har beställt tillbehören till min köksmaskin så efter den 20:e så skall  vi prova att göra egen korv.. Ska bli såå spännande:) 

Plus att snart e högsäsongen igång på jobb och jag får jobba mer lääängtar ihjäl mig.. Är trött på att gå hemma då man inte har ngt att göra när man e hemma förutom de vanliga tradiga sakerna som städa tvätta och lagamat. 

Som tur e så är min älskade syster hemma om dagarna så vi kan prata med varandra i telefonen. tyvärr så är det 8 mil i mellan så det är inte så att man åker och hälsa på varje dag vilket man gärna hade velat. 

Men på Onsdag så skall jag och loppan åka dit och ha lite moster mys och göra egen korv. 


Jennifer åker till Sin älskade faster på måndag som hon har längtat hon har längtat i över 2 veckor och tjatat om att kan de inte bli lov nu så jag får åka. Vi pratade om att det blev stallet varje dag så sa hon men varför då jo för man msåte sköta om hästen om man har egen häst och det måste man göra varje dag. ååå va kul de ska bli mamma.....


Så sportslovs veckan tillbringar hon med kusinerna faster och farmor.. Jag och louise tillbringar lovet med jobb tina och moster mys:) skall även till bvc med loppan den veckan 


I morgon åker flickorna till sin pappa och ska vara där över helgen..... Så då blir det Jobbhelg för min del samt mys med simba på kvällarna han blir min kompis då flickorna är borta, 


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards