Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Obs känsligt inlägg!!! Im not a play doll!!!

Av Åsa - 13 februari 2013 16:39

Jahapp! Idag e de onsdag och jag o loppan har varit i backen och åkt pulka.

Jennifer har varit i skolan o nu spelar dom wii.

Mycket har hänt mina vänner sen jag skrev sist både roliga och mindre roliga saker

. Idag e en negativ dag känns de som så idag böir de nehativa inlägg.

Den 5 Feb bröt jag med chrille. Orkade inte mer.

Känns ensamt men bättre så här

.ber om ursäkt omJag trampar på några ömma tår redan nu men så här
Känner jag.

Och vad jag vet så e de min blogg och jag skriver vad jag vill i min blogg:) ait!!!

Jag har känt mig konstig de senaste 14 dagar. Magont ömma bröst och konstig inallmänhet( nä e inte gravid) .


Igår kväll pratade jag med en gammal vän om hur livet e o kom underfund med att det är samma sorts män som jag möter frågar mig då finns de bara en sort killar???

Visst jag kanske drömmer om ngn som inte finns jag vill ha en som är följande:


många vänner

spontan

romantisk

inpulsiv

kreativ

ska kunna ta egna insiativ både i hemmet med barnen och tu man hand

hitta på saker som en hel familj samt kunna göra saker med barnen som att rita leka mm.

Ska kunna laga mat

göra saker både vardagliga o annat tsm pratglad och ha humor.

 

E de så krävande ?? Känns hopplöst för tillfället. Antingen e man bara ute efter att ha en play doll!! Sorry guys!! Jag är inte det! Jag vill bli uppvaktad älskad och dela ett liv med ngn som får mitt hjärta att slå ett extra slag när jag tänker på honom. Känna pirret o glimten när jag ser han. VAR ÄR MIN DRÖMMAN. Jag vill leva nu!



Annars händer de inte så mycket.

Vikten är åt helvete igen så skärpning började promenera idag igen hoppas på att kunna fortsätta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards