Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

Regn regn regn å åter regn

Av Åsa - 15 oktober 2012 09:44

Välkommen du härliga höst med dina mörka kvällar o regniga dagar. Super mysigt med regn men inte lika trevligt att cykla i den men vad gör man.. Det är bara till att sätta sig på cyklen o cykla i väg.  I går på jobb var en händelserik dag på både gott o ont:D fick mig ett gott skratt när en kund kom in o frågade efter Pirror/ pirra. På stockholmska så betyder de Säckakärra o här nere ha sex. Annars har de väl inte hänt så mycket. flickorna kom hem i går så då blev de mys o senare på kvällen kom hjärtat. Så en myskväll.


Jag fattar mig inte p åmig själv e de på ett sätt så vill jag ha de på andra sättet känner jag för ngt så vill jag att den andre ska känna lika dant. har haft några diskutioner ang att hemlighålla saker för andra. Ska man hålla de för sig själv eller ska manberätta de för hela världen. Nu spökar mitt förfluttna igen. där jag fick lära mig den hårda vägen att höll man saker o känslor hemligt för andra så var det fuffens på gång. att hemliggöra singa känslor får mig då tyvärr att misstänka att man döljer det för andra för en orsak. Men vad.. dubbelliv? osäkerhet*? skäms man ?skäms gör jag då jag har insett nu vad jag höll på att förlora när jag kopplade bort mig själv. Idag vill jag bara skricka ut  hur lycklig jag är o hur mycket jag älskar mitt liv o de som finns med mig. Samtidigt så skricker min hjärna sluta hör upp o börja lyssna. men vad ska man lyssna på hmmmmmm... idag talar jag i gåtor ja vet men känns så skönt närjag är klar här o har fått ut allt från min hjärna. Dax att våga ta steget o släppa allt som hänt men hur gör jag? hur går jag till väga att kunna lita på en människa igen. hur gör jag för att acceptera dens fel o brister precis som den accepterar mina felo brister .... hur gör jag för att kunna gå all in utan att den där maskinen innan för pannbenet ska sätta sig på tvärren. alla e vi inte lika.... Bara för att man använder samma ord så betyder de inte samma sak. ååå denna hjärna  ngn som vill byta??? kan tom betala för att slippa dessa tankar o osäkerheten. slippa tänka tillbaka till då tiden o jämföra nutiden med dåtiden. blää fy o fasa.... Blir ju så trött av allt tänkande.


Sorry mina fina.. idag blev de snurrigt o även massa gnäll... Målaren e på väg snart med så de förklarar lite av osäkerheten men nä ryck upp dig så ska vi se nu ser vi framåt mot en framtid som e ljus o med massa lycka o kärlek


ikväll e de friidrott inomhus o skönt e de pga vädert:D nu ska jag käka upp min persika o sen cykla mellan regndropparna till jobb:)


ha en super dag mina fina o glöm inte leende på läpparna så blir dagen bättre:D



   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards