Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Relax party o full rulle

Av Åsa - 21 september 2012 22:27

Oj oj oj vad tiden har varit knapp idag. Jobbade till kvart över två o därefter hämta hem barn o extra barn. Duscha o fixa far och per kom o fixade tv kabeln som går in i jennifers rum så vinkan stänga dörren dit:) han som bodde här innan hade en anten sladd in dit så vi kapade datakabeln så vi kunde föra in den där via. Så nu ska den bara kopplas rätt osv. Rikke kom när hon slutade jobbet( precis när vi blev klara) så vi åkte hem dit för att förbereda kalaset för jennifer o natalie. Det gick super bra och flickorna blev nöjda med kalaset. De fick fina kläder smyckeskrin smink ngn hamster sak smycke o annat roligt. Relax party var en super bra ide 10 tjejer fick ansiktsmask( nivea lotion) o fick blunda o slappna av, målade naglarna o lyssna på musik o äta massa gott:) jennifer sa till mig när vi gick hem att hin nästan hade fått en ny kompis:) haha goa unge. Nu ligger jag i soffan o ska sova en lång dag inmorgon med förberedelser inför jennifers födelsedag. Tankarna kommer så klart alltid när man lägger sig ner och slappnar av . Allt vi pratar om gör mig förvirrad då jag inte kan få ett rakt svar. Super jobbig sits. Men som ni märker så skriver jag inte så mycket om mitt kärleksliv för tillfället utan håller de utanför bloggen då bloggen inte handlar om det.

Nä dax att släcka för idag. Sov gott fina du:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards