Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Torsdag

Av Åsa - 20 september 2012 08:59

Igår kväll lyssnade jag på dyngkåt onhur helig som helst de jag hörde av den var den super bra:) hon har samma tankar som en normal människa har gillade den verkligen.

Vaknade kl 6 i morse trött men ändå pigg , känner hur hösten nalkas o förkyldningen står utan för dörren o knackar på näsan börjar rinna o huvudverken tittar in allt för jämt. Jennifer e inne i sin trots ordentligt ny tycker jag men vet inte vad som väntas bölar för ingenting dålig attityd o lyssnar inte på mer ön hälften. Tjat tjat tjat :) sitter i fotöljen hemma hos mor o dricker en kopp kaffe just nu. Mästerkockeb går på tv o man kan inget annat än bli sugen på maten de gör. Solen lysser där ute medan vinden e kylig. Frös lite innan bär jag cyklade o lämnade barnen på respektive ställe. Så när jag skulle ta motions rundan där efter så åkte vindjackan på som låg i väskab. Blev sammanlagt 6 km. Nu väntar jag på att kl ska bli 9.30 så jag kan cykla till jobb. Dagens dilemma blir vad jag ska käka idag. I väskan ligger bara 2 kiwi o en banan, de räcker inte långt. Behöver en lunch o även ngt att äta sen vid 19 tiden då vi tänkte dra ett race på jobb efter åt. Så flickorna lär sova när jag landar i soffan där hemma. Nu e de inte många dagar kvar till jennifer blir 8 år. Presenten står nere i källaren färdig o väntar på att det ska bli söndag. Men först ska de vli relaxparty i morgon kväll för natta o jennifer de kommer bli såååp roligt. Nä nu ska jag va lite social här ondricka kaffet så de inte blir kallt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards