Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Fredag o nu e de kväll

Av Åsa - 14 september 2012 20:17

Gokväll mina vänner:) efter jag skrev innan så fick jag en känsla att jag skulle ringa alfakassab vilket jag gjorde. Har gått o våndas att mina deltidsdagar börjar ta slut pratade en bra stund så säger hon att eftersom du e ensamstående så prata med af om jobb o utveklings garantin fortsättning följer efter jag sprungit heheNu e jag hemma:-):-) sprang 1 km känns såskönt åter till dagen efter samtalet med alfa så kastar jag mig påmcyklen o cyklar till AF där ber jag om att få prata med ngn om job som de så fint kallade det:-):-) fick prata med en som var gammal i gamet o visste vadvhon pratade om. Så när mina dagar börjar ta slut så ska jag åter vända till AF igen. Så med andra ord nu slipper jag våndas för att m7na dagar ska ta zlut utan kan med gottsamvete fortsätta jobba o får gå på aktivitetermm sen samtidigt helt okej för min del. Så länge jag känner att jag klarar av att försörja flickorna de ee viktigasteo de sa jag med till af o hon förstod mig. Fick även hämtat far efter att de varit intyskland med jobb så nu e jag trött dax att dejta kudden jobb i morgon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards