Direktlänk till inlägg 14 september 2012

fredag

Av Åsa - 14 september 2012 10:54

  


Go för middag mina läsare.  


Nu har denna förmiddagen sprungit i väg( precis som alla andra tycker jag) Lämnade flickorna i morseJennifer  o jag gick upp till skolan o louise hon cyklade så duktig hon har blivit på att cykla det är idag en vecka sedan hon la stöd hjulen:) hon har även varit torr natte tid nu 3 nätter på rad. hoppas hon fortsätter så:)Efter vi lämnat jennifer så cyklade louise ( jag gick) till lokalen där hon ska tillbringa sin fredag. I efter middag kommer Crillan o hämtar dom hoppas detta blir bättre för flickorna då jennifer i vanliga fall bli ledsen vid lämningen. Som de ser ut just nu så kommer jag att jobba till stägning när flickorna åker till pappa. Så håll alla tummar o tår för att detta blir bra. Jag själv kan tycka att detta blir en bra lösning om Crillan kan hämta vill säga de handlar om hans jobb med. Att han kan komma därifrån så han kan hämta dom senast kl 1700.

Åtta åringar e bara för roliga överkänsliga o starka på samma gång. Det är många diskutioner mellan mig o jennifer om dessa här " goda o onda" hormoner som sprullar i kroppen på henne. Det är inte lätt att inte veta hur man ska hanskas med dom så vi pratar om hur man kan tänka innan man blir så där arg eller så där super ledsen. Att man kan försöka ta ett djupt andetag o tänka jag behöver inte bli arg eller ledsen för att louise råkade vara i vägen tex eller att mamma tjattat 3 gånger på mig. det finns många knep man får ta o de verkar funka lite nu igår iallafall. får se hur de ser ut om några veckor om det fortfarande funkar lika bra eller inte.:)

   


Fy bubbland vilket tråkigt väder de e ute idag blåser små jävlar o de kommer nog snart regn pratade nämligen med frua o hon var på väg hem från danmark o där stod de sky i backen....

  

Funderar på om jag vill ha en bil eller inte.. hade varit skönt men en liten bil som jag hade kunnat köra o lämna flickorna i när de e riktigt dåligt väder tänker Nu när hösten kommer o regnet börjar synas mer o mer att de hade varit skönt för flickorna att slippa cykla o bli blöta eller när snön kommer o de inte går att cykla mer i snö storm osv. Men de kostar ju s åmycket med bil. Hmm får fundera lite till.. För om de ska bli så får jag börja spara nu så jag har råd.


Nä nu ska jag ta o blåsa bort lite i ovädert där ute. kanske ta lite smink i ansiktet eller ngt vi får se de e knappast lönt iof de lär blåsa bort i denna vind. eller ska jag ta fars bil som står här nere o ser hur glad ut som helst. hmmm ska ju hämta honom vid båten i kväll.. ajja de får vi se vad som blir


Ha en super mysig fredag. o glöm inte ett leende på läpparna gör dagen lättare.   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards