Direktlänk till inlägg 9 september 2012

personalfest

Av Åsa - 9 september 2012 19:58

lördag morgon ringde kl halv 6 dax att dra upp o duscha.. snart bär de av mot ullared o liahoff...

hämtade upp johanna elias o sabina sen körde vi vi var uppe vid halv 11 tiden.

väl uppe på ullared så delar vi på oss o sen möts vi upp utan för.. när alla var klara med alla inköp så avslutade vi ullared med världens goaste kinabuffe.


Sen körde vi norr på mot liahoff vandrarhemmet. i mina öron e de vandrar hem ngt gammalt däär man sover i sovsalar eller i våningsänger. men så var de inte denna gång;) väl framme möts vi först av en limosin som står på gräsmattan o en bit bakom står den stora herrgården lia hoff. så fint de var. vi chekade in o hittade våra rum. sen mötes vi alla i johannas rum då hennes var störst jag o sabina delade rum o elias hade rummet bredvid oss. johanna hade sitt rum , där spelade vi charader o drack lite sen kom andra jem o fixade en efter en och anslöt sig. när kl var halv 6 då gick jag o sabina i väg o fixade oss i ordning. hade köpt ett par lila pumps som jag eventuellet skulle ha på mig med det slutade med att det blev de svarta istället. när kl slog 7 var det samling där nere i foajen där det blev välkomst drink. o massa snack mellan butikerna både jem o fix o harald nyborg. 90 personer blev vi totalt i går. middagen bestod av förrätt varmrätt o efter rätt. bordsplaceringen var helt okej tyckte jag johanna o elias satt bredvid varandra o sabina mitt emot bredvid sabina satt en haraldnyborgare o bredvid honom satt jag sen satt en haraldnyborgare så vi satt varannan jemo fixare varannan haraldnyborgare. jag fick en super trevligt bordskavaljer. vi snackade hela middagen o hade de så trevligt. samt han var lite ögongodis jag gillar det:D. under maten blev de lite tal o många skratt o snack. efter åt så gick vi ner till baren där de bjöds på dricka. mycket dans dricka o snack blev resten av kvällen. sverige chefen sjöng rock musik i micken o var så duktig mycket imponerad blev jag. sen gjorde vd samma sak. så härlig stämning vi hade alla var lika mycket världa där i går. o så många roliga människor herre min gud hade lätt kunnat göra om det idag. kl blev 2 innan jag hittade sängen o sova kunde jag inte blev bara ytligt sovande. när kl var halv 7 vaknade jag o steg upp o insåg att jag hade ett problem'! sabina var inte där hmm o hon hade nycklen hur gör vi nu? jag ringde johanna som fick fixa en nyckel så vi kunde låsa o så fick jag ta mina saker till hennes rum istället. sen käkade vi frukost o sen gick vi till hennes rum slappade tills de andra vaknade. elias var fortfarande full när han vaknade så hanmådde inte så bra kan jag lova. sen körde vi hem. fy fan vilken lyckad helg. här kommer lite foton från turen

                                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards