Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Godmorgon fina

Av Åsa - 19 maj 2012 08:30

Nu e de ett tag sedan jag skrev här så jag får göra en sammanfattning


Har träffat mitt hjärta Christian! Helt sjukt vad en människa kan få en att må så bra som han får mig att må.

Vi jobbar på samma firma. De första Johanna sa till mig när jag började där var att du o chrille hade passat sjukt bra tsm o mitt svara var nä de tror jag verkligen inte HAHA så jävla fel jag hade då...

Jag började få känslor för honom ngn gång i februarie tror jag de var minns inte exakt när..ni vet de där pirret i magen så fort han var i närheten o varm inom bords. I mitten av mars började vi prata privat alltså utan för jobbet. vi klickade direkt båda två för han var med intresserad av mig. Söndagen den 1 april kom han hem till mig efter att ha lämnat sin dotter. o där blev vi tsm:D sen den dagen har jag bara varit överlycklig att ha han vid min sida.. älskar honom mer för varje dag som går. han e mannen i mitt liv:) allt känns så sjukt bra o barnen trivs asbra med honom. igår när han kom hem( hit här) efter att varit med farbror jocke  så sa louise hej kistian jag har saknat dig naw så jävla gulligt av henne:)  


Jaha vad har med hänt. har fått fler timmar p jobb o de känns så skönt:) jag trivs jätte bra på mitt jobb visst jag har dålig dagar precis som alla andra men jag har märkt att detta är mitt kall att jobba i butik. Louise börjar bli så stor nu o hennes tal är jätte bra jämfört med innan op. Jennifers hormoner börjar komma så smått märker jag men hon trivs med sitt liv nu o de känns så skönt. De är hemma hos Pappa o Martina varannan helg nu o de verkar funka bra..De helger de e där så jobbat jag o de känns med bra för då får jag en ledig helg mer flickorna o vi kan göra vad vi vill.


Flickorna har flyttat i hopa igen o chrille har tagit hit sin säng så nu sover jag med som en prinsessa:) Han har inte flyttat hit  än de e lite för tidigt men hans säng har gjort det:D

när vi varit barnlediga så har vi passat på att bowla först med farbror jocke( hans bästa kompis) o sen blev de med tim den andre gången.. säger en sak aldrig med spela nykter med fulla människor haha jag suger sjukt mycket på bowling...


Annars har de inte hänt så mycket som behövs skrivas om menjag lovar er mina fina att jag skall försöka iallafall skriva en gång i veckan om vad som har hänt :)


Idag blir de nog ikea(löve it) med nilla o flickorna o sen laga mat tills hjärtat kommer.


Ha en underbar lördag  så ses o hörs vi puss o kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards