Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Måndag o ett år äldre

Av Åsa - 5 mars 2012 10:54


  jahapp då har jag börjat bli dålig med uppdateringen på bloggen tja antingen har jag för mycket att göra eller så händer de för lite i vårt liv som känns mening med att skriva... Aja vi gör en repris av vad som hänt sedan sist. hmm det var svårt. aja de kommer när de kommer. Idag fyller jag som sagt var år.. blir nog inte så mycket firande vad jag vet. min mor o mormor var här o åt frukost med mig för en stund sedan o sen vet jag att min far ska komma efter han slutat jobba . tina( louise dagmamma) kommer med en runda o så farmor pia.. Jobbar några dagar då o då fortfarande o trivs som fisken varje gång jag kommer dit.


var hos läkaren för 14 dagar sen ca o tog massa blodprover o så ska på gasto den 14 för att se om de kan se ngt via den. inte riktigt min grej att välja kamera men de får gå... mitt psyke e inte hundra just nu mer värsta rädsla är att jag ska börja svälta mig själv igen,,, det är nära nu.. har börjat med nutrilett o alli för att se om det kan hjälpa mig att inte vara så fett. just nu hatar jag min kropp något så sjukt mycket o när jag gör det är stänger jag ute världen ..... Jag hamnar i en dep om man säger som så ... jag måste göra ngt åt det inte okej att ha en bmi på över 30... säger inte exakt hur mycket jag har men kan säga det ligger mellan 30-40 o de e mycket för min lilla kropp.... Har börjat simma på onsdagarna så skönt o sen cyklar jag  över allt där jag ska.... eller så går vi. har lagt ut min bil på blocket så slipper den bara stå ute hos far o ta plats.....


Jennifer har klarat ytterligare ett märke eller två sen sist jag skrev kommer inte ihåg om jag sagt att hon klarade sköldpaddan ? o nu har hon klarat silverpingvinen. så nu är hon en silver fisk o hon är så stolt. i fredags var vi på badhuset här i trelleborg o badade med Rikke o barnen så kul att umgås med dom:) då badade vi i två timmar. O louise hon simmade( medpuffar) i över 1½ timme med max 3 m in vila....


Under sportlovet så var vi på vaningeno badade i 5 timmar mitt hår blev totalt förstört :( hade förlägning i o den brände så emma kom till undsättning o fick klippa ganska så mycket av håret o för en vecka sedan så tog jag bort resten så nu är bara mitt ordinarie hår kvar.

jahapp vad har mer hänt?


Jennifer börjar mer o mer våga säga ifrån till sin pappa o det känns skönt det är inte bra att hon håller sakerna inom sig som hon gjorde innan. Det tar jätte mycket på henne att bara prata i telefon med honom men det går framåt o de e bra.


funderar på att skaffa årskort till mig o flickorna men inte försen till nästa år då det är kalender år som gäller där har jag för mig. så jag har köpt ett tio kort till mig till att börja med o sen blir det 25 kort nästa gång plus att jag ska köpa till flickorna med.....





jennifers o louise märkes sköldar

     

      så här såg mitt hår ut efter 5 timmars bad på vaningen

  gjorde egna iläggskivor till bordet så det blev större

   fick äran att umgås med underbara lucas en fredag så vi tog o hämtade jennifer sen gick vi till lokalen o lekte lite

 

  louise har en speciel kärlek til hundar så hon har döpt alla sina hundar efter airbuddys . detta är då  bdog tror jag hon sa o han skulle följa med till tina

  målade om louise säng blev super nöjd

  dessa servettringa gjorde jag själv en eftermiddag när jag hade lite små tråkigt o jag blev jätte nöjd


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards