Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Rubrik saknas

Av Åsa - 14 februari 2012 16:23

i söndags var vi på simskola sååååååå stolt jag blev över jennifer. pratade nämligen med hennes lärare å då sa hon att jennifer ska bara lyckas med sköldpaddan( flyta som ett kryss o sen vänta dig om med huvudet under vattnet) när hno är klar med den så hoppar hon över nästa steg:) = två medaljer direkt.

Annars så har vi tagit det lungt i helgen.

Var på röngen i går . mina knäleder ser jätte bra ut så jag har överbelastat mina knän bara sa läkaren... Vaddå bara de gör svin ont= jag är för tjock. lchf funkade katastrofallt för mig gick först ner i midjan osv o nu PANG upp 5 kg. hade jag fortsatt så så hade jag liknat en flodhäst på 100 kg snart. min magkatarr har gått upp igen o jag har sååååååå ont så det blir knapra lita omeprazol o se glad ut. sluta stress säger alla. ja men lycka till jag blir upp stressad av att sitta stilla hur stressar man nerdå ? Tillbaka till knäna docktorn ssa att jag skulle ta det lungt med träningen o sen stegvis öka träningen för att inte överbelasta knäna igen. jahapp men vilken träning ska jag göra ? för dyrt att gå på gym.... satt o tänkte på min viktresa som jag har hållt på med i evgiheter käänns det som svälte mig själv 2008-2009 fick en snygg kropp men psyket mådde inte bra. .fick medicin o rasade upp i vikt o bara forsätter nu. jag hittar ingen bra metod för min del .. viktväktarna kostar pengar + att vill man var med på nätet så måste man ha mastercard o jag har bara maistro piss säger jag .... shake funkar inte då min mage mår tio gånger sämre med shake än utan. vad finns då kvar??? håller på att gå i bitar. är rädd att jag ska svälta mig själv igen.. har de tankarna i huvudet flera gånger om dagen . hade varit bättre att sluta äta så går jag iallafall ner i vikt. men så ska de ju inte behöva vara. jag behöver hjälp men ingen som kan hjälpa mig blir galen.


I går var vaktmästaren här då jag har fått fukt i ena hörnan på louise rum så han håller på att göra vid det nu . han sprayade fuktspärr på o nu ska han måla om hela hennes rum. Idag var hyresvärden här o fotograferade min lägenhet då en snubbe skulle ha foto ngn besiktiningsman eller vad han nu heter. då fick jag beröm har våra hyresvärd att jag had fått det riktigt fint nu  meeee så happy.


I går börjde jag måla louise våningsäng o det blev kanon fint. blev klar med det idag. o så har jag fått äran att mysa med godingen lucas.

Louise trotsar mig o tina ganska så bra så nu har vi genomfört nya regler. tex som idag vägrade louise klä på sig när de skulle gå till gympan .det slutade med att jag hämtade hem henne o som straff fick hon inte följa med tina o de till gympan hoppas nu verkligen på att hon har lärt sig en läxa nu . annars så forsätter vi bara


 

 
 
Ingen bild

Malin

14 februari 2012 16:49

Du verkar haft det jobbigt :-(
Har du prövat att bara äta sund och nyttigt? Sallad, frukt, kokt mat och allt sådant?
Sedan göra vanlig motion. Ut och gå och cykla med barnen?
Viktminskning ska ske sakta och länge och vara något roligt :-)

Åsa

14 februari 2012 17:07

ja det går upp o de går ner så är livets gång:) japp har provat det med o slutade med att jag gick upp då med haha min kropp är sjuk nu äter jag enbart 100 g av allt. förresten malin har lagt till dig p msn nu :) hoppas du hittar den. jo viktmminkning ska gå sakta men denna quinna vet inte vad sakta är allt ska hända nu o gärna igår:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards