Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Funderingar o dyligt.

Av Åsa - 1 december 2011 14:41

Då är jag inne på andra veckan på bootcampen:) det går upp o ner i mellan åt men har inte svikit dieten änsålänge. började på lchf den 19 oktober o det går framåt vikten står stilla men kroppen blir fastare o jag mår mycket bättre nu än innan. nga socker kickar eller agrivisiteter längre. maten är super god o visst jag har smakat på tx en liten tsk glass ve o fasa inte alls gott längre. o smakade ne bit av louise pizza en gång tog en tugga o spottade ut det igen inte min smak längre allt har förändrats i min smak. åå älskar lchf. :)) i morgn är det julshow i kyrkan jag o jennifer tar oss dit tsm med louise o dagmammorna. jennifer har örongångsinflamation o de gör så ont på henne man känner sig maktlös när hon kommer gråtandes o det ända man kan göra är att trösta o ge henne en ipren. men peppar peppar ta i trä så verkar det vara bättre idag än igår:) framsteg

har hittat min nya favorit träning, plankan:) o cruncha med magen hela tiden så lööövly:D Har fått en behovsanställning med :) i am sooo happy visst det är bara några dagar då  o då men förra helgen så jobbade jag hela samt en dag mitt i veckan . denna veckan är där inget änsålänge. men nästa lördag o söndag skall jag jobba igen 12-16.15 På fredagen skall jag träffa en trevlig kille längtar lite smått måste jag säga. På Tisdag blir det steraliseringen. men börjar vela lite nu var så bestämd innan att jag inte vill ha fler. men nu är det nog bara för att jag er nervös som jga tänker i dom andra banorna. MIN kropp klarar inte av fler graviditeter. Jag vill kunna njuta av flickorna vilket jag gör för fullt nu. men ändå så är det en liten sak som säger till mig i huvudet men tänk om du hittar ngn som vill ha fler barn osv tänk om jag ska behöva leva själv resten av livet för att jag inte kan få fler barn... dum heter eller hur ... Jg har gjort vad jag ska för att världen skall gå vidare. <Nä nu ska jag fortsätta med tandroori kycklingen o träna lite. PUSS HAJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards