Alla inlägg den 13 augusti 2016

Av Åsa - 13 augusti 2016 09:51

God Morgon! lördagen har öppnat sina ögon och då förberedds det för Lite jobb och sen får vi se vad denna dagen erbjuder oss. I går åkte vi till  bussen och sen tåget mot Ystad för lite mys med Madsen flickorna och även ta en promenad i Fina ystad och leta Pokemon. Vi hittade några nya tjejerna var överlyckliga för dessa små varelser. Samtidigt passade vi på att äta lite picknik ute på Marinan.Super mysig dag.

 

I Torsdag så tog Jag Rikke och töserna en runda ut till Smyge på Eftermiddagen De tog röda bussen och jag körde ut då den inte parrerade med tiderna som vi hade att passa på kvällen. Mysigt de med. 

 

 

att få kunna orka gå ut och gå så stegräknaren berättar att jag gått mer än 10.000 steg om dagen är så skönt och de får en till att motiviera sig till att fortsätta samt att  motstå smärtan som uppstår i kroppen. Just nu känner jag att det är så mycket som händer i ens kropp att jag försöker att undvika att tänka på det. Men de säger ju att vid inre stress/ oro så visar sig symtomerna extra mycket och det är en sådan period just nu, en bit av mitt/ vårt liv jag har lovat och svurit till mig själv att aldrig skriva om här där händer massa tråkiga saker/ falska anklagerlser/ förnekelser osv.Men som sagt var tänker inte skriva om det här och inte smutskasta min omgivning. Det till hör sandlåde stadiet och där har vi passerat för länge länge sen. 

I natt drömde jag om en prins så fin han var och vilken hjälte. Han var precis en sådan man jag vill ha. Har inte drömt om förhållande sen jag blev sjuk kan det betyda att jag är redo för att finna min drömprins. ? jag vill så gärna dela mitt liv med någon för utom töserna. Någon som finns där och hjälper till och stöttar i tuffa tider, ger en ideer om saker, dra ut en på äventyr och bara kunna känna kärleken från någon. Ibland funderar man på att har det tåget redan gått, är detta ett straff jag får för ngt jag har gjort förr? ja många tankar kan komma där man funderar på varför inte jag kan hitta den rätta, för stora krav? tycker jag inte för om jag ska sänka ribban på kraven så  är det inte rätt man enligt mig. jag vill ha någon som är omtänksam,romantisk,äventyrlig, fina ögon, har båda fötterna på jorden , en som ser vad som behövs göras utan att man ska påpeka, någon som får mig till att skratta och känna pirret i magen, ja listan kan tyvär göras lång men tänker inte dra upp mer här idag. 

nu ska jag fixa det sista och väcka töserna innan jag drar till jobb. 

Ha en fantstisk Lördag allihopa. 

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards