Alla inlägg den 3 juli 2016

Av Åsa - 3 juli 2016 08:41

God morgon! Då e söndagen kommen,ligger och drar mig o planerar dagens att göra saker. Har lite plock här hemma att göra innan jobbet kallar. Flickorna sover fortfarande. Senare idag blir det att åka till far och äta middag tsm med honom, eventuellt per oxå om han är hemma inget som garanteras då det är foteviken.

Igår.tog vi tåget till Emporia herre min jävel vad det var folk där. Skulle hitta nya kläder till mig då jag verkar vara stabil på 68-70kg. Jag ska ner några kilon till men får nog ta den fighten när jag mår lite bättre. Innan.sjukdommen så.var jag nere i 65 o där trivdes jag. Aja nog snackat om vikten. Hittade 2 tröjor o 1 klänning.så det blir en liten garderob för min del. Flickorna fick oxå lite kläder,vi gick in på.Holister och tittade. Ja en plånbok till deras kläder finns inte hos mig ännu..o jag e evigt tacksam att flickorna inte bryr sig om.märken än. Jennifer hon.börjar så smått o älskar deras kläder så det blev ett linne på rean :).

Sen tog vi den obligatoriska frozen yoghurten den e så god ?

Det.bästa med sommar kortet är att man behöver inte fundera om vad det kostar eller krångla med.biljett det är bara till att sätta sig på.tåget och se vart man landar?
När vi väl var hemma så hade flickorna en show för mig. De tycker att det är. Så roligt o har lagt många timmars övning på dem i veckan ?

Önskar er alla en Fin Söndag

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards