Direktlänk till inlägg 27 juni 2016

Tiden rusar o vi med den

Av Åsa - 27 juni 2016 22:42

Då går vi in i 2a veckan på.ett.lpngt o skönt sommarlov för tjejerna. Loppan har gått.på simskola i en vecka nu o har lärt sig det.vanöiga simtag där man liknar en groda ?. Hon e så stolt så stolt varje dag när hon berättar om.vad hon lärt sig på simskolan, idag när mormor gick hem med henne från badet sa hon Du mormor jag drunknade 4 gånger idag. ?. Då enade hon på att hon hamnade under vattnet 4 gånger men kom upp igen lika fort. Livet rullar på som vanligt i fredags var vi i minnesberg o firade Midsommar i goda vänners umgänge tjejerna var mycket nöjda då de fick grabbarna till att dansa (eller vad vi nu ska kalla det ) runt midsommarstången.Sen i lördags åkte vi till frua o hennes familj o hade mys. Älskar att mysa med Molli hon e alltid så.mysig? Loppan bestämde.sig för att stanna kvar så hon blev hemleveread till Morfar på.söndagen då.jag jobbade och vi skulle hem dit.på söndags middag senare på.kvällen så en mycket lyckad helg. Idag fick jag o loppan lite egentid då Jennifer åkte iväg.en runda..det.blev boo new York som.jag o loppan njöt av tsm. Där efter tog grannskapet en kopp kaffe i trädgården tsm. Det är sååååå mysigt att kunna göra det.
Snart dax för ny energi börjar bli irriterad på denna smärta och domningarna känna som.min kropp bestämt sig för att ha. O jag vill ha rbx mitt smaksinne o multitasking samt tålamodet. Men men jag ska ara glad att jag lever och ha de bästa människorna runt om kring som.orkar med och pusha mig när motgångar e på infart. Som.jag sa till någon..minns inte vem (minnet e inte. Bra alltid heller) att så.länge mina älskade töser mår.bra så e jag nöjd. Går genom eld och vatten för deras skull. Nu kallar sängen för mig i morgon e de jobb för min del o simskola för loppan o därefter morbror mys för töserna del (=eg tid till mig o soffan)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards