Direktlänk till inlägg 30 april 2016

Ensam e stark sägs det?

Av Åsa - 30 april 2016 13:20

Idag e de valborg. Den dagen då vi firar in våren. Nu går vi mot ljusare tider o det ska mina hjärnspöken med göra har jag bestämt?. Inga negativa saker runt om kring mig. För vet ni negativitet drar ner fler än positivitet lyfter. Vad är det som gör att vi människor är svaga för negativa saker. Varför kan vi inte kunna känna glädjen på samma sätt?tycker fler o fler e negativa massa pust o stön för saker. Fler och fler ser det negativa i ALLT. Istället för att försöka hitta possitiva bitar. Det folk ej tänker på är att e man negativt inställd till saker så drar man gärna med sig sin omgivning. Har kämpat emot mycket negativt men nu klarar inte min hjärna att putta bort dem utan drar gärna med i spåret. Men ska här med informera min hjärna att nu e de nog! From nu skall jag tänka possitivt igen efter några veckors bakslag. Som en klock kvinna sa till mig den dagen då alla har fel runt om kring dig den dagen e de dax att granska dig själv o precis så e de nu. Nu ska jag bara lyssna på positivitet inget negativ kommer stanna i hjärnan. ?. Jag väljer sj min ensamhet eller gör jag? Där e de ända negativa jag ej kan styra. Min ensamhet. Är inte den som tränger mig på folk för det tillhör ej min natur, jag vill att folk tränger sig på mig istället dubbel moral kanske Ja men de e hur jag är som människa. Saknaden av att ha ngn vid min sida gör sig påmind när jag e själv. Att få känna pirret i magen o förälskelsen. Men kan man bli kär i ngn man ej känner tillräckligt mycket som har en sjukdom? Kan man låta ngn älska en när man e sjuk. Ja den frågan e tuff men jag tror att MR Right e där ute ngn stanns men man ska inte nöja sig med näst bästa bara för att utan man ska känna av hela sitt hjärta att denna man är den rätta för mig.. diskutuonerna i huvudet kan gå het till där man kommer under fund med att Hallå ja!!!dax att vakna!!! Då kan väl inte hitta MR Right genom att vara hemma. Tror du verkligen att han står där utan för dörren en vacker dag. Haha så ironiskt hur ska man hitta ngn att dela ditt liv med om du inte möter folk?

Nä mina vänner. Ni ska jag ut o fira valborg med far och co. O eventuellt se på majbål et. Vem vet Mr right vågar sig kanske fram där.

Så till er alla. Kasta bort allt negativt o se de possitivt.ni vet inte hur många ni drar med er ner i er grop. Jag vet fler än vad ni anar


Puss o kram på er visa kärlek till er alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards