Direktlänk till inlägg 9 februari 2016

Vår i luften hitta motivationen!

Av Åsa - 9 februari 2016 16:55

Då har januari gått förbi inte någon super Månad för mitt mående. Psyket fick lite stryk men har fått rett upp det. Yrsel attacker som vi inte kan lokalisera var o vad det är som gör det. E de fetisch eller ngt annat,ska iallafall till läkaren den 24e och kolla öronen om det är de som spökar eller vad de kan va, har fått börja jobba 2 h om dagen och de går bra. Tyvärr märker man direkt när jag börjar bli trött mitt humör sviktar då ibland märker min omgivning de fortare än jag, precis som om jag behöver 5 min tänke tid asjobbig e de. För det blir som om att munnen talar innan hjärnan hinner reflektera . Har uppstått flera situationer där jag tyckt att jag handlat fel svarat i försvar för att sen inse att om ja inte testar kan ja inte veta tex.
Har fått börjat på rehab träning 1 gång i veckan tränar vi balansen o styrka i vatten och en gång i veckan tränar vi cykling balans och styrka på land. O det känner jag att det hjälper mig bra. Idag har jag Träningsvärk efter gårdagens vatten träning o nu efter promenaden liljeborgsgatan -övre-skyttsgatan-engelbrektsgatan-liljeborgsgatan är jag mör i kroppen.men de var vår i luften där ute så det var mysigt att gå rundan. Loppan sparkade spark o när vi kom till övre som är ödelagt kunde hon sparka runder på gatorna där bussarna brukar köra o jag fick vilat stående en liten stund. Sen fortsatte vi hemåt i lugn takt bara en gång knäet /benet vek sig. Nu vilar jag en stund för att sen börja med middagen. Önskar er alla en fin dag. O njut av vädert där ute ta ett extra andetag o känn den friska luften o solens små varma strålar

Fixade en snurrplata till mitt bord ?

vi välkomnar vår nya familjemedlem Blixten hem. Efter att loppans snövit dog så kom Rikke men en ny till henne

Varje söndag har vi en mys stund hos Morfar och per där vi äter söndags Middag. Flickorna tycker att det är skönt då de inte är lika ofta där ute längre.

Har ett avtal med töserna att gör man sin läxa varje dag får man välja vart vi äter frukost på lördagen när de e här. Och gör man bra ifrån sig på proven godkänd eller ner får man välja 1 middag /godkänt prov jennifer gjorde bra ifrån sin på matte provet så hon valde MC Donalds ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards