Direktlänk till inlägg 29 december 2015

Snart är detta året över.

Av Åsa - 29 december 2015 11:49

Då var det näst sista dagen på detta året . Ett år fyllt med glädje ,lycka,hopp och sorg. Alla känslorna har varit inblandade. Började året med att skaffa nya bekanta få lov att visa mitt jobb vad jag verkligen går för vilken styrka och motivation jag har. Fick äran att resa runt o hjälpa de som behövde hjälp. Flickorna kunde börja vara hos sin pappa mer. I somras fick vi testa på att bo 5 tjejer i ett litet rum över mysigt o hade en fantastisk vecka i Gränna. Fick samtidigt äran att få komma tillbaka till Ystad o jobba med personalen där. Väl tbx i Trelleborg fortsatte jag att göra det jag älskade på jobb och töserna hade sommarlov. När skolan började igen så hade jag inga små barn längre Loppan skolade in som 1 klassar och jennifer som 5e klassare . Hösten fick o en bra arbetskollegia slutade där skulle jag få ersätta honom få klättra på kariären men de tog stop. Fick en prövning i livet att en sjukdom överraskar en själv och hela omgivningen. Att min framtid skulle bli ovis. Mitt mål e fortfarande kvar Jag ska en dag bli ställis. Men min kropp måste få läka i lugn och ro. Julen blev bra flickorna firade jul i Danmark med sin andra del av familjen och jag firade med Mor kalle Rickard och mormor. För att sen på juldagen hämta hem mina troll så de fick komma hem öppna julklapparna o sen begav vi oss till far för att fira julen med mina syskon syskonbarn svåger far och farmor. Nu tar vi o samlar i hop allt som hänt för att sen på nyårsafton knyta i hopa detta årets säck och se framemot ett nytt år med nya äventyr.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards