Direktlänk till inlägg 7 november 2015

Ni får rätt vad var de ni sa?

Av Åsa - 7 november 2015 08:44

God morgon!Resumé. På torsdagen o fredagen . I Torsdags var jag o tog prover inför min mitt besök i Simrishamn 1 år sen jag gjorde en av de bästa sakerna mitt liv. Har inte ångrat det en ända dag. Efter blodprovet åkte jag till jobb. Måste tyvärr erkänna jag är inte redo än att börja jobba ? jag kan vara där men får inget viktigt gjort kan sitta med.en uppgift hela tiden o inte.komma fram.till slutet så jobbigt.Sen vid lunch så åkte Jag Johanna och Lone ner till Godai och käkade lunch kan leva på sushi ?super mysigt var de. Efter det så träffade jag Anne-lie och vi tog en fika på Vattentornet. Är glad att ha hittat en sådan fin vän vi tog även en runda på stan o kollade lite. Fick sen äran att hämta loppan från fritids då hennes pappa hade lite att stå i. Vi bestämde att flickorna kunde sova hos mig så en extra natt är aldrig fel ? vilket blev en hel helg extra ?,sen igår åkte loppan till skolan o Jennifer fick till skola själv fick jag kaffe besök på morgonen när jag lämnat av loppan. Emma Jönsson2 (som jag får kalla henne då det finns 2 st av dem i mitt liv. Vi satt hela förmiddagen o drack kaffe käkade fulle o snackade skit även Rike kom in en stund o höll oss sällskap:). På.eftermiddagen så.åkte jag till kuratorn ojojoj så bra hon är. Utan att säga.så mycket lyckad hon få fram saker jag aldrig tänkt på det sättet. Är glad att jag har fått en så bra kurator speciellt efter att alm psykiskt tabbar sig så mycket under min deprition för X antal år sedan . När jag var klar där tog jag töserna o natta till emporia där de fick fönstershopa o jag fick hämtat Min älskade mobil. Så nu e jag hel igen ?. På kvällen blev de Håll i er Sushi o lite vin.

 
 
Ingen bild

Ingalill nielsen

7 november 2015 11:00

Fan vad du e stark tjejen❤️😘! Kramisar

Åsa

8 november 2015 08:27

Tack Ingalill! Jag gör så gott jag kan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards