Alla inlägg den 1 november 2015

Av Åsa - 1 november 2015 08:40

God Morgon ! Då var det söndag och Skolan börjar i Morgon. Själv ska jag testa på att jobba lite och se hur det går, e såååå nervös över om jag kommer klara det nu eller det är förtidigt, Jag vill Jobba jag saknar grabbarna på jobb och min kunder. En av stammisarna kom fram till mig i Torsdags när jag var inne om och pratade med chefen. Han tog min hand och sa När kommer du tillbacka? Snart svarade jag och han la upp de bredaste smilet. Det betyder att även kunderna börjar märka att jag är borta, Alla vet att jag är omtyckt av kunderna och det är en av de sakerna som gör att jag vill och SKALL tillbaka snart. Jag måste kan inte gå hemma varken psykiskt eller penga relaterat men som mina älskade vänner säger de får ta den tid de tar och det tänker jag på hela tiden .

Att skriva av mina tankar ja de märker ni att orken finns inte där varje dag till att göra det men de e som det är. mina framsteg är goda fick min Andra dos Tysabri i Torsdag, hur funkar det då ? känns skönt efteråt lite mycket saliv men de kan jag överleva:D Har inte fått bort min huvudvärk än men de kan jag leva med. Men jag har fått tillbaka rösten mer känsel i höger arm ( kan skriva som vanligt på datorn kan skriva läsligt haltar inte längre förren när jag är trött. 

   


Så vad har vi gjort denna veckan vi har haft mys stund ganska så ofta varit hos far och ätit middag, Flickornas kusin Maximilian kom i fredags och sov över tills lördagen sen åkte han och Jennifer med buss och tåg till Moster. och det hade gått så bra. Jennifer har varit på Halloween fest hos Natta by the wy har flyttat in bredvid oss:) så nu bor jag och Rikke i samma trapp sååå roligt.  Sen har Jennifer även varit på Hallowee disco på badhuset så full rulle för henne denna veckan. Loppan och jag har fått egentid och det har loppan gillat:D

   

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards