Alla inlägg under februari 2015

Av Åsa - 6 februari 2015 09:46

God morgon finaste läsare !

Idag e jag och loppan lediga så vi passar på att ha mysig morgon stund tillsammans . Sen i em ska jag snabbt i väg på ett möte för sitt sen äta. Därefter så ska vi till badhuset med ungar o vänner så mysigt de ska bli i kväll ska jag och Emma mfl fira hennes födelsedag med lite räkor och annat gott. Var hos läkaren i veckan och fick provsvaren på Jennifer allergi är sjukt kluven just nu vad vi ska göra då hon är allergisk mot pälsdjur ska vi behålla leia eller inte. Just nu reagerar hon inte mycket men vad händer i hennes kropp kanske blir värre genom att behålla leia men Ååå kommer knäcka flickorna om vi måste göra oss av med hunden. Vill ju inte att Jennifer ska bli mer allergisk ön hon redan är man ställer sig frågan många gånger vad är bäst. Vet att J kommer att ta åt sig skulden tyvärr att det är hennes fel om vi måste lämna bort leia. Varför blir de så här leia är en underbar hund och så social och lugn. Pratade med läkaren i går och hon sa då att det är svårt att säga J kan tåla henne men inte en annan hund men samtidigt kan hon utveckla svårare allergi med de vet man aldrig jag överlever om vi lämnar bort leia men vill inte svika flickorna de har redan blivit sårade när Vuxna människor tagit bort djur från dem utan förklaring. Det positiva i det hela är Iof att hon tål gnagare. Vad ska man göra?kluven till max. Jag kommer för första gången under barnens uppväxt vara den elaka om jag beslutar att ta bort leia:/.

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards