Direktlänk till inlägg 25 december 2014

God jul!

Av Åsa - 25 december 2014 08:18

Då har julafton varit och flickorna är mer ön nöjda. God mat och trevlig sällskap av Min mor, Kalle, Rickard och min mormor. Vi började dagen med att åka ut till far för att äta frukost och flickorna fick öppna sina packet från morfar och Per. Väl hemma igen så som.en klassiker så kollade vi på kalle kl 15 och sen åt vi av den goda julbordet, men guuuuud va mycket mat de blev över:)dock har jag fått lite problem med att äta revben men fick ätit lite iallafall :) för de e så gott, efter middagen satte vi oss i soffan och pratade och hade det mysigt när kl var 18 ville mormor hem så.då.körde vi hem henne och vi fortsatte vår.kväll med julklapps spelet och flickorna fick öppna sina julklappar, vilken duktig tomte som lyckades pricka in stort set alla saker de ville ha Jennifer fick sitt leg fritids och loppan fick sin bruno och så fick de massa andra saker med:)
Snart är min sjukskrivning över och jag återvänder till jobb åå vad jag har saknat mitt jobb dock hade jag kunnat vara hemma tills flickorna började i skolan igen men så är det ibland. Nä nu ska jag njuta av denna morgon innan flickorna skall åka iallafall väg me Crillan och fira jul med honom. Själv ska jag åka ut till far och träffa farmor faster lisa med familj och givetvis far och per:).
Önskar er alla en god fortsättning :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards