Direktlänk till inlägg 5 december 2014

Fredag

Av Åsa - 5 december 2014 13:58

Hej mina vänner förlåt för en dålig upp datering lite mycket som hänt just nu som jag inte delar med hela världen eller jo kanske när jag känner mig redo. Iallafall så var de första advent i söndag då gick vi på julskyltning on kollade på #isbannan. Sen efteråt gick vi till farmor fikade. Jennifer fick en allergi reaktion i helgen o den kommer on går. På onsdag ska vi till läkaren och göra allergi test hoppas vi får en lösning på hennes utslag o kliande ögon. så hon har varit hemma från skolan denna veckan med förkylning on ögon kliande. I tisdags hände inte alls för mycket mer än mys här hemma. I går torsdags hade Louise en konsert på skolan. De var mysigt o skönt att komma ut lite. Idag har vi plockat undan o tvättat i den mån vi orkat:). Nu sitter vi i soffan tsm med sol o saga o tittar på #lillahusetpåprärien o bara tar de lungt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards