Direktlänk till inlägg 7 november 2014

älskar mitt liv och jobb.

Av Åsa - 7 november 2014 17:43

God kväll mina vänner. Då var denna dagen snart slut. Jennifer har två kompisar över o louise e på sitt rum o spelar data så här trevliga barn har jag idag men de gör ingenting. Jag kryper ner under ett täcke som låg här och kallade på mig samt tände ljus o kollar på tv o bara njuter av mitt liv. Jag hade inte kunnat få bättre barn än de två jag har hjälpsamma och för de mesta lugna och harmoniska flickor. .snart dax att göra lite #popcorn och titta på #dummamej2 med flickorna.
Träffade en tjej från skolan och började prata lite om vad vi gjorde nu för tiden har inte sett henne sen vinslutade 9an. Jisses de va många år sen dess. O hon hade en annan syn på #trelleborgare en syn jag inte tänkt på men de ligger sanning i de hon sa men samtidigt älskar jag min stad o mitt folk här. I går träffade jag en av mina favorit kunder för första gången sen jag kom tillbaka till #jemofix i trelleborg. Det är så sjukt kul att träffa dom så de e svårt att sätta ord på det. Vet att jag var på.kontoret o såg honom så jag gick ut och hälsade. Mina kunder gör min dag varje dag med alla komplimanger om.att jag alltid e glad och att de e tur att jag finns .. den #egobusten e grymt härlig ger sånna kickar o de e gör mitt jobb till världens bästa jobb. Nä nu ska jag kolla på tv o skicka i väg ett sms till en väldigt speciell person. Ha en super fredag allihopa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards