Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

ensam är stark men akk så ensamt

Av Åsa - 29 maj 2014 14:35

Mycket har hänt sen sist. Vi har flyttat till en större lägenhet åå så skönt. Äntligen får ja mitt eget krypin där jag kan stänga dörren om mig. Flickorna trivs som.fisken i vattnet här. Jennifer har fått reda på vem som ska bli hennes lärare till hösten hoppas på att hon är så bra som det sägs så de kan bli en omstart för Jennifer o att hon kan komma inkapp med skolan. Vet om att den hin har nu gör allt för att Jenni ska få studiero.
Lilla.loppan är inte liten längre har fått träffa sina förskolelärare som hon ska gå hos till hösten de kommer gå sååå bra.
Sj jobbar jag ff 40h i veckan o ja älskar det:) är evigt tacksam att jag har mina föräldrar som hjälper mig med barnen så ja kan jobba heltid. Kan informera den som inte vet att det är inte de lättaste att vara helt ensam med föräldraskapet och jobba 40 timmar i veckan. Men vet ni vad Jag älskar det. Visst ibland önskar jag att ansvaret var delad men inget varken jag eller flickorna kan bestämma över. En dag blir de säkert så.
Det jag saknar i mitt liv är just nu att hitta mitt livs kärlek. Ja ha tänker ni ut o ragga då. Mer än gärna den dagen det är 48 timmar om dygnet ska ja lägga den tiden på att ragga:)

Men som en sa till mig för många årsen under min dep när du minst anar de så kommer prinsen ridande.på en vit häst utan för fönstert:) haha men där har vi det! Jag kan ju inte förvänta mig att han kommer flyggande utanförr :). Aja jag är nöjd med mitt liv förutom kärleken o en dag då kommer han nog får.nöja mig med ögongodisarna som kommer på jobb...

Nä nu ska jag njuta av min lediga tid tsm med flickorna ledig idag och i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards