Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Onsdag.

Av Åsa - 17 april 2013 22:11

Ojojojjj dagen började bra lämna loppan och jennifer. Skulle jobbat en stund men de behövdes inte. Drog till optimera och kollade på färg där men ack va svårt så jag körde igen. Ner till happy homes( ask) pratade med honom där nere och fick med mig hem 3l lackfärg. Väl hemma så satte jag igång och måla badrumsdörren och även käksluckor och arbetsytan i köket blev målade så nu ser de bra ut igen:) snackade som vanligt med yster det är vårt nöje på dagarna när jag e ledig:) sen i kväll käkade vi middag o sen skulle vi cykla med rikke o barnen turen började med att natta hade glömt sin nyckel till cyklen så johan kom med den o sen hade louise ingen luft o sitt däck så johan körde henn och hennes cykel till statiol. Goa unge när jon satt i bilen o natta stängde dörren så sa hon . Hej johan vill du köra mig och min cykel till statoil haha. Iallafall vi pumpade cyklen så kom vi till badhuset så var luften borta igen! Aja ställde cyklen där och loppan fick sitta på min cykel mot sin vilja. Cyklade utom maxi och sen upp till willys och hem.förra gången vi cyklade hade de utryckning o en stor olycka på väster denna gången var de ngn som skaddat sig på badhuset hmm lite läskigt att de händer varje gång vi cyklar väl hemma blev det en macka och duschen för oss alla .nu ligger tjejerna i sin koja som de byggde där jag ska ha min säng sen och sover gör de. Sj ligger jag i soffan o facebookar:) o skriver.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards