Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Sjukaste drömmen på länge!

Av Åsa - 15 februari 2013 07:20

<God morgon mina fina! 


I natt hade jag en så sjuk dröm så de inte vara sant.Drömde om att jag och några vänner( vi var runt 20 år igen) åkte jorden runt eller ngt. Jag och en annan tjej vi verkade skita pengar för vi kom på en fest där de andra vännerna var på mallis vi festade och svinades oss hela tiden, när vi tröttnade på sällskapet där tog vi flyger vidare till nästa ställe och röjde där istället. Det sista jag kommer i håg av drömmen var att där sitter världens snyggaste kille och jag flirtar och har mig med honom och de e helt sjukt vi är p ngn bergs ö i ett gigantiskt hus. det sista som händeri drömmen är att min  dator på ngt konstigt vis börjar brinna så vi sätter ut den där ute på altanen.. haha... låter inte så sjukt när man beskriver den som den var. 


Idag är det fredag och det innebär att flickorna åker till sin pappa över helgen så det blir bara en liten stund jag får umgås med jennifer innan hon åker till stockholm. Hoppas att det blir mer livat på jobb idag än vad de var igår.... 

ÅÅ jag vill så gärna hitta en fyra eller femma. Börjar kännas i kroppen att man sover i en soffa. Men det är inte det lättaste. förstår inte varför inte hyresvärdarna tänker på att folk behöver fyror och uppåt .. det finns miljoner av treor över allt men fyror och uppåt är sällsynta. Sen e de så att jag trivs för bra i denna lägenheten så som Frua sa Man vill ju flytta från ett paradis till ett annat drömläge. som är bättre.. men finns det tro ? 

Nä dax att köra och lä,mna Jennifer i skolan och sen hem och käka frukost och lämna loppan lite senare idag. 


ha en mys dag alla <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 25 maj 2018 09:16


  I onsdags fick vi äran att se Oliwer tvist på SÖderslättsgymnasiet, där Jennifer var med och dansade.:)  ...

Av Åsa - 22 maj 2018 09:46


God Fm !     Tisdagen är här då e de teater som gäller för tjejerna i kväll( Louise har uppvisning nästa vecka där jennifer ska vara med hjälpare)  samt Jennifer ska även träna inför sin uppvisning med dansen som de ska ha på Onsdag. Oliver Twist...

Av Åsa - 20 maj 2018 10:05


God Morgon Snyggingar! Sitter i trädgården med dagens för kopp kaffe. Sitter i min tysthet o hör koltrasten sjunga. Riktigt rogivande e det. Igår hade vi källar röj o även röj i trädgården  ojojoj vilka planer man har för vårt paradis. DEN E HELT...

Av Åsa - 17 maj 2018 15:49


Idag blir det inte så stort inlägg är mörr i huvudet. Har iallafall fått varit på mysig trädgårdhäng på Öster. Skönt när man bara kan vara och inte har massa krav på sig. kom dock underfund med att jag skulle ju behöva ta upp mina däck i från källare...

Av Åsa - 16 maj 2018 08:53

    Igår fick jag ett mail i från #smartson ska testa Pucko kokos så blir en runda till # supermarket och se om de har den.  där. Ska bli spännande och se om det är ngt eller kokosen tar över smaken för mycket. Men lovar jag kommer berätta här h...

Besökare idag:
Besökare denna vecka:
Besökare denna månad:
Besökare totalt:

Här har ni en Kvinna född -81 som är ensamstående med underbara flickor födda -04 och -08. Bor i Trelleborg.
Den 24/9-15 ändrade mitt liv sig snabbt.Fick Diagnosen MS!

Mina töser de bästa som finns

     
  

inlägg

skriv en rad eller två

2 besvarade frågor

Skapa flashcards